#Attribution1 { height:0px; visibility:hidden; display:none }

16 Temmuz 2015

Sen Plan Yaparken Tanrı Yukardan Güler!!



Şu hayatta inandığım birşey varsa o da hepimiz için bizden çok öncelerde yapılmış bir planın olduğu...Bizim yaptığımız planlarınsa bozulmak için yapıldığıdır.


Ne mi diyorum?




Çok basit bir örnek,kızkıza tatilimiz için bu yıl Amerika'ya gitmeye karar verdik,araştırma yaptık,çok da fazla vaktimiz olmamasına ragmen gideceğimize inandık.Vize başvuru tarihimizi aldık,otel rezervasyonları,uçak biletleri,görüşeceğimiz arkadaşlarımızı aradık ve
 4 Temmuz'a Amerika'da uyanmanın hayalini kurduk.


Derken çattttt!!! Amerikan Konsolosluğu bizim de görüşme tarihlerimizi kapsayan tarihlerdeki tüm görüşmeleri iptal etti.Ne,nasıl,olmaz öyle şey darken,...Aldığımız 2. randevunun tarihinde de bir iptal şoku yaşadık.Şimdi 3.denememizi nefesimizi tutarak bekliyoruz,4 Temmuz'un üzerinden 2 hafta geçti,bizim sabrımız hayalimiz sönmedi çok şükür.


İnancım o ki eğer o tarihde gitseydik başımıza birşey gelecekti..Siz buna züğürt tesellisi de diyebilirisniz :))) Ama ben eminim.


2.vukuatım;


Bir ev beğendik,ama ne beğenme bayıldık bittik.Hemen nasıl alırızın yollarını aramaya koyulduk.Bir dünya pazarlık görüşmesi yaptık,herkesle ayrı ayrı konuştuk,tam sözleşme yaptık.Çaattt,banka kredisinde problem çıktı,proje ve ev birbirine uyumlu değil !!


Olur mu canım öyle şey dedik,2.banka ile görüştük (bu safhada hala alacağımızdan eminiz)
Derken 2.şok,sitede yıkım kararı olduğunun raporunu aldık bankadan.


Şu geldiğim noktada artık hiccc üzülmüyorum,kafaya takmiyorum.Eger hayatta birşeyleri çok istiyorsan ve bir şekilde olmuyorsa oluruna bırakacaksın arkadaş .Hem bırakmasan ne olacak değil mi :))))




Özetle ne  Haziran -Temmuz'muş be arkadaş diyorum.Beni epey yordu ve olgunlastirdi...


Her zaman söyledikleri gibi :'Sen plan yaparken Tanrı yukardan güler'

O yüzden ne bozulan planlarına,ne de yıkılan hayallerine canını sık.Nasıl olsa hepsi zamanı geldiğinde bir şekilde olacak.Sen evrene olumlu düşünceni gönder gerisini koyver gitsin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder